onsdag 29 augusti 2012

Dagens val av väska

Blev min läderväska från HM - en klassisk modell som alltid funkar. Den har blivit väldigt mjuk med åren för den var mer "stel" i början.

Vad är det för linslus som dök upp på fotot? Om det inte är jag som är framför en lins så är det alltid någon annan... :)
Jag tycker den fortfarande ser bra ut, ser inte alls sliten o smutsig ut. Jag byter ofta väskor så de slits inte på samma sätt som när man har en varje dag - hela tiden. Precis som smyckesvård har jag ibland väskvård, då jag går igenom mina väskor.

Jag har fina vänner som tipsar mig om saker o ting och idag ska visa upp Lisa Toft som har så söta o roliga grejer. Hon tillverkar, v-kort, magneter, nyckelringar, smycken m.m.

Hennes websida är: www.lisatoft.se

Jag har handlat en massa v-kort av henne och ett av dom var ett julmotiv med en gris:

Lisa Tofts julkort, kan köpa på hennes web o återförsäljare.

Här är det, finns fortfarande på hennes sida. Detta skickade jag ut en jul... Hon har så roliga citat o djuren är fantastiska.

Ang. hennes smycken:

Här är Drömmande Hunden i aluminium:
Drömmande Hund 1022-00

Materialet gör den väldigt lätt och broschen kostar 420kr.

Hon har örhängen oxå:

Fåglar 1030-00


Dessa är av silver o koppar. 620 kronor kostar dom.

Lisa Toft är konstnär från Kivik på Österlen. Lisa sågar alla sina smycken separat så dom är verkligen konsthantverk med mycket känsla bakom. Gå gärna in på hennes sajt och kolla in mer av hennes fina grejer.

Tack för tipset! Och nu tipsar jag Er!

kram, FiA

P.s Om ni vill ha nyheter, rabatter och få chans att vinna fina presenter o presentkort på Becca Design så gå in här:

http://www.beccadesign.se/tipsa.php?tipsare=sofialavrell@hotmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar