onsdag 22 augusti 2012

Mitt turkosa passar till denna blöta dag.


Mitt långa turkosa o jättetunga halsband fick pryda mig idag, får se imorron om det får hänga med eller om humöret säger annat?? Vet aldrig.


Jag tyckte det blev en bra kontrast till min tunna volangblus. Det hårda o färgstarka halsband till det svarta och genomskinliga...

Såg dessa söta svarta hjärtan på www.stylebytara.se :
Black Heart Earrings
Kostar endast 49 sek och visst är dom söta? Dom finns som stjärnor oxå.

Sen har dom detta chockrosa halsband:
Halsring Neonrosa


Lindex hittade jag en grön väska om man gillar grönt. Grönt är ju skönt som man säger.
Handväska - 100% Polyureten

Till väskan kan matcha detta halsband, även det från Lindex:
Halsband - 90% Plast,3% Metall,7% Polyuretan

www.beccadesign.se  finns en massa saker som vanligt bl.a. detta halsband med en cupcake:
Cupcake medaljong halsband - gult

Jag kan ha visat detta förut men detta halsband gillar jag, ska nog bli mitt en dag:
Äppelskrutt halsband

Lite Snövit o dom 7 dvärgarna-känsla, eller hur? Många som känner mig skulle nog dra på smilbanden; jag som inte äter äpplen...

Sköt om Er!

2 kommentarer:

  1. Var har du köpt din volangblus?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag har köpt volangblusen på NELLY. Märket är Saint Tropez och finns lite här och där, trivs jättebra med den, både till vardag och fest. På bilden har jag ett svart linne under så den är mer täckande... Har fler bilder på den på bloggen; dels på sidomenyn under mina inlägg och arkiv... /FiA

      Radera