tisdag 21 augusti 2012

My baGLady


Mitt fina o vita bagLady-armband på armen idag. Jag har tidigare inlägg om armbandet och tänkt snö o Narnia runt detta armband men idag i solen tänker jag på vita stenar på en strand och genomskinligt vatten...

La till svartvitt, min bleka arm va inte så imponerande eller läcker...
www.frozza.se hittade jag Maria Montezamis väskor, hon dyker upp allt mer på olika nätsajter o butiker runtikring och jag tycker det är så roligt. Här är ju min favoritmodell av hennes kollektion, men jag vill ju ha hennes vita men dom är slut - jag tror överallt...

MARIA MONTAZAMI COLLECTION
Oj, vilken liten bild - men här är den! Bilden är från www.frozza.se


Den är av äkta skinn och ligger runt 3500 kronor. Frozza har en massa saker till som detta:


A901ok


A901ok


Som klockor med kändisar. Dom kostar 300 kronor och det är ZIZ Design. Ska in på Frozza och kolla in mer!!!

Ha så bra där ute bland bling o bagssajter!!!




Från FiA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar