torsdag 9 augusti 2012

Jag skyller på "tröttheten"...

Då blir det så här:

Vad ska jag säga?
- Jag skyller på min trötthet när jag väljer att bära en påse från Hemköp för 1 krona istället för en bättre påse; typ en tygpåse som jag har av mängder av:


Ni kan här se en del av min samling. Dessa tyg är ju mer miljövänliga på många sätt. Det som är nackdelen är ju för vätan, det blir blött och det har jag pratat om tidigare på bloggen. Så jag måste försvara mig o alla andra som tar bästa plastpåse från köket - att de skyddar mot det här skitvädret (ursäkta!) har haft och erbjuda denna sommar. Jag tror att vädret är kluvet, mår inte bra. En sak till om jag försvara mig är att den rymmer mycket.
Men imorgon ska jag var pigg nog att välja någon av dessa att ha mitt paraply o regnjacka i. Vilken det nu blir.
Annars har jag haft mina söta pluttiplutt Perla-örhängen i silver o glassten:


jag väljer dessa när jag vill vara lite "naken" - inte ha så mycket bling på mig ändå inte helt näck, ja, ni förstår nog vad jag menar.

Dom passar till allt, ja det gör dom.



Såg på www.asos.com att de fått in nyheter i väskor:
Ted Baker Enamel Flap Pocket Bag
Fin röd väska på Asos.

Denna röding från Ted Baker Enamel Flat Pocket Bag för 1.538SEK, finns i flera färger.

Denna färgexplosion i lila:
Juicy Couture Miss Daydreamer
Man blir glad att se denna, den muntrar upp.

2.385SEK kostar den och det är en Juicy Couture Miss Daydreamer.

www.spartoo.se hittade jag denna väska, inte tokig alls.

 David Jones ERICA Brun



Det är en David Jones väska som heter Erica och är brun o syntet. Kostar 404SEK. Ser lite vintage ut eller? Det är som sagt inne nu och jag ska på någon ledig tid kolla upp lite second hand och loppis efter någon rolig väska.

Den här var söt med sina renar, hittade även denna på Spartoo:

 Kanabeach ELSE POCHETTE Grå / Vit

En Kanabeach väska; Else Pochette för 325SEK. 32 cm bred o 25 cm hög. Det fick mig att bli sugen på varm choklad med vispgrädde och nybakt kanelbulle... eller är det julkänsla som dök upp? NeJ! Det har ju knappt vart en sommar än...

Vi ses, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar