fredag 3 augusti 2012

Fredagsmys


Mitt trähalsband från Vero Moda fick hänga runt min hals idag. Det är lätt och jag använder den till mycket. Jag tyckte halsbandet funkade bra till den rosa topp jag bar idag, det blev en bra kontrast till det gulliga rosa. För som sagt, jag vill inte att det ska bli för gulligt, you know me.

Jag har betsällt ett coolt o maffigt halsband från Cocoo! Jag har fått hem det - ska fota det (så ni får se det) och använda det till någon snygg topp eller klänning. Ser fram emot det.

Har kollat in lite bling från Diddi oxå.
Även väskor. Har försökt att hitta bilder på ett märke för att visa upp för er vilka jag har dregglat på men det har inte gått bra... Hade jag tänkt till kunde jag ju använt min mobil-kamera men den är dålig om man jämför med de nya mobilerna... men jag letar vidare.

ha en trevlig fredag - kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar