fredag 24 februari 2012

Kum Kum

är dagens djupspan! Det är ett företag som designar MASSOR av ringar.

Denna ring från: KyssJohanna 499 SEK
Kum Kum har en egen hemsida: www.kumkum.se och designar även andra smycken som halsband m.m. men jag har alltid tyckt deras ringar är speciella och fina.
Kum Kum via KyssJohannas hemsida 1499 SEK

Kum Kum startades 1996 och är ett svenskt smyckesföretag från Malmö. Deras tidlösa och coola som dom själva beskriver sina smycken är av sterlingsilver 925.

Denna pärlring är från KyssJohanna 699 SEK
De har flera återförsäljare och ni kan se på min blogg en av dom: www.kyssjohanna.se som har flera av deras ringar på sin hemsida.


En av mina favoriter som jag har (tror jag...) visat upp i tidigare inlägg. Ligger runt tusenlappen tror jag och denna hittas på KyssJohannas sida. På Kum Kums egna hemsida finns självklart hela deras sortiment!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar