söndag 20 november 2011

Meck me datorn...

Jag kommer nog inte kunna blogga lika mycket nu ett tag framöver för jag ska mecka med datorn... inte bra när den inte är på sitt bästa humör... men så fort jag får tillfälle får jag blogga.

Jag har tillsammans med dagens stjärnbling valt lager på lager...
Här är jag:
Hjärtkedjorna är från Indiska och är lite av antik guld metallstil... lite orientaliskt.

DAGENS SJÄRNBLING:

Rihanna!

Här är hon:

Lite Madonna lite 80-tal, lite jag hehe... Såå snyggt, precis som mina hjärtan hehe..

Blingeling kan man säga här. Rihanna kör hårt på bling och varför inte?
Less is more funkar oxå - beroende på humör och event och stil kan man ha många olika smyckeskombinationer för att framhäva sig eller att gömma sig... tänk på det.
Till kedjorna kunde jag inte låta bli att sätta på mig ett par stora ringar - de har under tiden eftersom dom inte är äkta blivit mörka och det guldiga har mattats av precis som oäkta guldsmycken gör - tyvärr - meeeeen, jag tycker att dom här funkar bättre nu och passar bättre till bl.a. mina "antik-kedjor" för att ringarna oxå blir lite av "antik-känslan" och när man väl har en massa kedjor - varför inte slå till på ett par matchande stora örhängen när man ändå håller på?
Sen håller man kläder, smink och hår vara rätt neutralt så att blinget står för sig och det blir balans till alla kedjor o allt... Balans är viktigt!
Nu ska jag ut på väskjakt på nätet - såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar